Verzending

Levertijd

We verzenden bestellingen die via de standaard pakketdienst gaan altijd binnen 1-2 werkdagen, tenzij anders aangegeven. Het is daarna afhankelijk van het transportbedrijf wanneer je de bestelling ontvangtWe versturen onze pakketten met PostNL, DHL of DPD.

Let op: Er zijn producten in onze webshop die vanwege kwetsbaarheid, grootte of gewicht niet via de standaard pakketdienst verzonden kunnen worden. Dit staat altijd aangegeven bij producten waarbij dit van toepassing is. Deze producten kunnen afgehaald of aan huis bezorgd worden.



Bezorgen meubels

Wij bezorgen onze meubels altijd zelf door heel Nederland, Belgie en Duitsland! Bezorgkosten zijn afhankelijk van kilometer afstand. Zie hieronder een overzicht met de bezorgkosten. Neem contact met ons als je nog vragen hebt!

 0 tot 15km afstand GRATIS
15 tot 50km afstand €25,- bezorgkosten
50 tot 100km afstand €35,- bezorgkosten
100 tot 150km afstand €45,- bezorgkosten
150 tot 200km afstand €50,- bezorgkosten
Meer dan 200km afstand Bezorgkosten in overleg


Kosten standaard pakketdienst

Nederland vanaf € 100 GRATIS
België/Duitsland vanaf € 200 GRATIS
Nederland onder € 100 € 7,95  **
België/Duitsland onder € 200 € 9,95  **
Overig Europa 1*  €19,95  **
Overig Europa 2**  €24,95  **
Overig Europa 3*** €29,95  **

    ** = brievenbuspakket of standaard pakket

     

    Overig Europa 1* = Frankrijk, Italië, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk en Spanje.

    Overig Europa 2** = Denemarken, Hongarije, Polen, Portugal, Slowakije en Tsjechië.

    Overig Europa 3*** = Kroatië, Estland, Letland, Litouwen, Finland, Ierland, Slovenië, Zweden, Zwitserland en Noorwegen. 


    Bestelling volgen

    Bestelling geplaatst? Dan krijg je van ons een bevestigingsmail met daarin een overzicht van jouw bestelling. Bij een verzending sturen we je een Track & Trace op het moment dat jouw bestelling is verwerkt.

    Beschadigd pakket ontvangen

    Wij doen er altijd alles aan om jouw pakket zo goed en veilig mogelijk te verpakken zodat het risico op beschadigingen laag blijft. Helaas wijst de realiteit ons erop dat het toch kan voorkomen dat een pakket beschadigd kan raken door de onzorgvuldige omgang van verschillende pakketdiensten in combinatie met de lichte kwetsbaarheid van sommige van onze unieke producten. Mocht dit voorkomen dan betreuren wij dit enorm en zullen wij hier onze verantwoordelijkheid in nemen. Echter zijn wij hier vooraf graag duidelijk in zodat hier geen onenigheden over ontstaan.

    Heb je een beschadigd pakket ontvangen? Meld dit dan altijd binnen 24 uur na het in ontvangst nemen van het pakket. Zorg ervoor dat je een foto maakt van het beschadigde product en voeg deze bij je melding. Nadat deze melding in goede orde is ontvangen en beoordeeld, keren wij de waarde van het product uit in winkel tegoed of via geld terug.