Verzending

Wil je een bestelling plaatsen in onze Jober Wonen webshop? Dan wil je vast en zeker zo snel mogelijk je nieuwe aanwinst(en) in huis hebben! Dat begrijpen wij en daarom doen wij ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. We versturen onze pakketten met onze vertrouwde partners DPD, DHL en PostNL. 

Levertijd

We verzenden bestellingen die via de standaard pakketdienst gaan altijd binnen 1-2 werkdagen, tenzij anders aangegeven. Het is daarna afhankelijk van het transportbedrijf wanneer je de bestelling ontvangt.

Let op: Er zijn producten in onze webshop die vanwege kwetsbaarheid, grootte of gewicht niet via de standaard pakketdienst verzonden kunnen worden. Dit staat altijd aangegeven bij producten waarbij dit van toepassing is. 

Bezorgen meubels

Wij bezorgen onze meubels altijd zelf door heel Nederland, Belgie en Duitsland! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden! Bezorgkosten zijn altijd afhankelijk van afstand en afname waarde.



Kosten

Bestellingen standaard pakketdienst

Nederland vanaf € 100 GRATIS
België/Duitsland vanaf € 200 GRATIS
Nederland onder € 100 € 7,95 verzendkosten **
België/Duitsland onder € 200 € 9,95 verzendkosten **
Overig Europa 1*  €19,95 verzendkosten **
Overig Europa 2**  €24,95 verzendkosten **
Overig Europa 3*** €29,95 verzendkosten **

    ** = brievenbuspakket of standaard pakket

    Bestellingen niet standaard pakketdienst

    Afhalen GRATIS
    Bezorgen/verzenden OP AANVRAAG

     

    Overig Europa 1* = Frankrijk, Italië, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk en Spanje.

    Overig Europa 2** = Denemarken, Hongarije, Polen, Portugal, Slowakije en Tsjechië.

    Overig Europa 3*** = Kroatië, Estland, Letland, Litouwen, Finland, Ierland, Slovenië, Zweden, Zwitserland en Noorwegen. 


    Bestelling volgen

    Bestelling geplaatst? Dan krijg je van ons een bevestigingsmail met daarin een overzicht van jouw bestelling. Bij een verzending sturen we je een Track & Trace op het moment dat jouw bestelling is verwerkt.

    Beschadigd pakket ontvangen

    Wij doen er altijd alles aan om jouw pakket zo goed en veilig mogelijk te verpakken zodat het risico op beschadigingen laag blijft. Helaas wijst de realiteit ons erop dat het toch kan voorkomen dat een pakket beschadigd kan raken door de onzorgvuldige omgang van verschillende pakketdiensten in combinatie met de lichte kwetsbaarheid van sommige van onze unieke producten. Mocht dit voorkomen dan betreuren wij dit enorm en zullen wij hier onze verantwoordelijkheid in nemen. Echter zijn wij hier vooraf graag duidelijk in zodat hier geen onenigheden over ontstaan.

    Heb je een beschadigd pakket ontvangen? Meld dit dan altijd binnen 24 uur na het in ontvangst nemen van het pakket. Zorg ervoor dat je een foto maakt van het beschadigde product en voeg deze bij je melding. Nadat deze melding in goede orde is ontvangen en beoordeeld, keren wij de waarde van het product uit in winkel tegoed of via geld terug.