Retourneren
14 dagen bedenktijd na besteldatum
Het kan voorkomen dat jouw bestelling niet naar wens is. Daarom bieden wij de mogelijkheid om de bestelde producten gemakkelijk binnen 14 dagen na besteldatum te retourneren. Wij vergoeden de waarde van het terug gestuurde product in winkeltegoed of via geld terug. Deze keuze kun je maken in het retourportaal. Stuur je de bestelling retour na 14 dagen, dan krijg je niks vergoed.
Stappenplan retourzending
Ons retourproces voor DPD, DHL en PostNL zendingen is heel simpel! Volg onderstaande stappen en binnen afzienbare tijd is je retour klaar voor verzending.
- Ga naar ons retourportaal en vul het bestelnummer en je postcode in;
- Doorloop de stappen in het retourportaal. Laat ons weten welke producten je wil retourneren, waarom je deze wil retourneren en bij welk pakketpunt je deze wil afgeven;
- Verpak het artikel (wanneer mogelijk) in de originele productverpakking. Sluit de verpakking zorgvuldig en goed af;
- Plak het retourlabel over het originele verzendlabel. Zorg ervoor dat in ieder geval de streepjescode van het oude verzendlabel niet zichtbaar is;
- Geef het pakket af bij het gekozen pakketpunt.
Een bestelling retourneren die je hebt afgehaald in onze winkel? Neem dan contact met ons op om de bestelling te retourneren.
Kosten
Retourkosten voor standaard DPD/DHL/PostNL zendingen zijn voor eigen rekening en bedragen €6,95 binnen Nederland. Dit bedrag wordt verrekend op het moment dat je jouw retourzending aanmeldt via onze retourportaal. Indien je een bestelling met gratis verzending wilt retourneren, brengen wij de reguliere verzendkosten in mindering van het te vergoeden bedrag.
Schade aan product(verpakking)
Is er schade aan het product, is de retourzending incompleet of is het product aantoonbaar veelvuldig gebruikt? Dan kunnen wij het product niet meer gebruiken en wordt (een gedeelte van) het bedrag niet terugbetaalt.
Wij checken alle producten voordat we deze verzenden en retour ontvangen. Het kan voorkomen dat tijdens het vervoeren en bezorgen schade wordt toegebracht aan het product of de verpakking. Ontvang je een incomplete bestelling of een bestelling met (aantoonbare) schade? Neem dan direct contact met ons op.